Világbajnoki győzelmeim egyik titka a magas intenzitású intervall edzés

Sprint a legjobb a zsírvesztéshez

Tartalom

    Vagy a testmozgás módja egy elegáns sziluettet és egy erős kardiovaszkuláris rendszert hoz létre.

    sprint a legjobb a zsírvesztéshez hogyan lehet fogyni a magon

    És a kettő szinergiája növeli a kihívást, és inspirálta a vezető fitness trénereket, hogy kipróbálják a kreatív kombinációkat, hogy megpróbálhassák önmagukat. Programtervezés Kettlebellek és testtömegáramkörök használhatók az erősség megteremtésére, ha nehéz súlyokkal és alacsony ismétlésekkel, vagy könnyebb súlyokkal és nagy ismétlésekkel zsírtalanítanak.

    A zsírégetésért a legjobban ki kell cserélni minden egyes edzésfajtát, vagy minden egyes áramkör típusát, ahol kevés a pihenés, tanácsot ad Timothy Bellnek, a Jungle Fit személyi edzésének alapítójának.

    sprint a legjobb a zsírvesztéshez fogyni köles

    A kombinációk végtelenek, Bell jegyzetek, így tartsd testünket az új megközelítésekkel és próbáld meg verni a legjobbat.

    Timothy Bell Sample Workout Vegyük a vitaminokat, és éjszaka korán aludj lefeküdni, mielőtt megpróbálnád Bell súlyát és a kettlebell áramkört fogyni, mert ez egy humdinger. A tréner azt javasolja, hogy öt percnyi ugrókötéllel felmelegedjen.

    sprint a legjobb a zsírvesztéshez fogyás seattle

    Mindegyik áramkör egy percnyi egykaros kettlebell nyomógombból áll, a pushupokkal, az egykezes hintákkal, a 30 másodperces jelzéssel váltakozó kezekkel, sprint a legjobb a zsírvesztéshez és a serlegek zömökkel, amelyek mindegyike a pihenés nélkül végzett. Ismételje meg három-öt alkalommal, Bell azt sugallja, egy percnyi pihenés az áramkörök között.

    sprint a legjobb a zsírvesztéshez levi tökéletesen karcsúsító 512 egyenes lábú vékony

    Kipróbálhatja a 10 x as sprint a legjobb a zsírvesztéshez - öt kettlebell-gyakorlatot, öt testtömeg-gyakorlatot, 20 ismétlést - minden egy-két percig pihen, és kétszer ismételje meg magát, hogy hatékonyan törölje ki magát. A kettlebell gyakorlatok közé tartozik a zömök, a kétkarú swing, az egykarú magas húzás, az egyik kar és az egykarú sor. A testtömeg gyakorlatok pushupokból, gyalogtúrókból, hegymászókból, szoros fogásokból és stabilitási labda lábak fürtjeiből állnak.

    Ha szeretnél gyorsan és hatékonyan zsírt égetni, akkor kezdj el sprintelni! A számok nem hazudnak A sprintelés hatékonysága azon alapszik, hogy a megfelelő hormonok szintjének emelkedésével a testünk zsírt éget. Nem semmi, aktív pk fogyás vélemények Ez pedig az egyik leghatékonyabb út, hogy a zsírpárnák leolvadjanak rólunk, és a helyükre elkezdjünk izmokat építeni.

    Lauren Brooks kondicionáló fókusz Ha jobban szeretne időzített intervallumokat számolni a reps számláláshoz, akkor próbálja ki a kettlebell tréner és Lauren Brooks által tervezett kondicionáló edzést.

    Az edzőterem-specifikus intervallum edző teszi ezeket könnyedé. A Brooks azt ajánlja, hogy a kettlebell segítségével egy nyomógombból, kétkezes hintából, ugrási zömökből és fogyási plató húzásból álló áramkör álljon rendelkezésre, 30 másodpercig edzésenként és 30 másodperces pihenés között.

    Pihenjen másodpercig, és ismételje meg az áramkört két-háromszor.

    Kövesse a második áramkört, ugyanabban a mintában, de ebben az esetben végezzen egyfegyveres hintákat vagy csapdákat a kettlebellekkel, a testtömeg opcióval választható nyomással, és a kettős farmer séta a csengőjével. Népszerű Kategóriák.

    Felvétel Clean Egész testes húzások húzódzkodás variációk, invertált evezés Válaszd a nagy, összetett gyakorlatokat, még ha nem is fűlik hozzá elsőre a fogad, és a várt hatás nem marad el! Még pár gondolat a kardióról A fogyás során a cél a gyakorlatok "hatékonytalansága". Ez némi magyarázatra szorulhat: minél kevésbé hatékony egy gyakorlat kivitelezése, annál több energiába kerül, annál több zsír ég el. Ez így már logikusan hangzik, igaz? A kardióhoz nagyon hamar hozzászokik és adaptálódik a szervezet, ezért egyre több és több kell ene belőle ugyanakkora hatás kiváltásához.