6 alapvető táplálkozási tipp az izomnövekedéshez - Vitaminok July

Zsírvesztés az endomorfok hím

Vitaminok 6 alapvető táplálkozási tipp az izomnövekedéshez A kiegyensúlyozott étrend, rendszeres edzés alkalommal egy héten, megfelelő helyreállítás a pihenőnapokon - figyelni metabolife fogyás az izomtömeg növekedésére.

6 alapvető táplálkozási tipp az izomnövekedéshez

Most megérted a megfelelő étrend fontosságát minden nap. Komoly eredmények eléréséhez kompetens módon hozzá kell járulnia a feladatok megoldásához. A sportolónak meg kell terveznie a napi kalóriák számát, a fehérjék mennyiségét, az izomcsoportok és a pihenőnapok felosztását az edzés során - hogy helyreálljon és alvást kapjon.

Íme 6 gyakorlati tipp, amelyek növelik az írástudást az izmok szivattyúzásában, és növelik az izomtömegét: Tipp száma 1 Az izomtömeg növekedéséhez minden nap 1,5 gramm fehérjét kell fogyasztani az 1 kilogramm súlyú étkezéssel. Például, a súlya 75 kg, ami napi ,5 gramm fehérjét tartalmaz a menüben.

A fehérje jó forrása: csirkefilé, lengyelfilé, pulyka, marha, hal és tenger gyümölcsei. A halak zsírosak lehetnek, és megpróbálnak enni olyan húsokat, amelyek nem zsírosak minden nap.

zsírvesztés az endomorfok hím

Egyél tojásfehérjét, és napraforgó sárgáját db nem több. Ezek a fehérjék tartalmazzák az összes szükséges aminosavat. Az állati fehérjék elengedhetetlenek az Ön étrendjében. A tejtermékek és a túró 0,5 zsírt választanak, ezáltal nem lehet túlzott zsírlerakódást szerezni a szervezetben, és a testben zsírvesztés az endomorfok hím mennyiségű zsírral sportosan néz ki.

Ezenkívül vegye be a napi étrendet - a növényi fehérjéket diófélék, hüvelyesek. Szétszereljük a hasznos fehérjéket, most olyan zsírvesztés az endomorfok hím termékeket fogunk megtanulni, amelyek kevés fehérjét, sok zsírt és túlzott szénhidrátot lisztet, keményítőt tartalmaznak - kívánatos teljesen elutasítani őket.

Ezek közé tartozik: kolbász, gombóc, kolbász, húslabda stb. Tábla száma 2 Az izomtömeg elegendő mennyiségű kalóriát igényel. Például, a súlya 75 kg, és izomtömeget akarsz szerezni, aztán ször tel szaporodunk és naponta kalóriát kapunk, és kalóriát adunk hozzá. Napi Kcal kiderül az izomnövekedésért.

Növelje étrendjét legalább kalóriára. Így súlya alapján kiszámíthatja az arányt, hozzáadhat további kalóriát, és megkaphatja a kívánt napi összeget. Ne feledje, lehetetlen csak nyers izomtömeget szerezni, minden kilogramm izomért minimális zsírt nyerhet. De ez nem kell félni, mert ha a jövőben zsírégetést és száraz testet szeretnél, ezt egy hónap alatt megteheted egy étrend segítségével.

Ezért növelje a menü kalóriatartalmát, és minden nap jól táplálja, majd az izmok növekedni fog. Ne felejtsük el, hogy a táplálkozás az izom növekedéséhez hasznos lehet, beszéljünk később.

Keressen megfelelő alakot. Hogyan lehet meghatározni a testtípusát

Ha túlzott zsírt termel, akkor csökkentse a szénhidrátok mennyiségét. Tipp száma 3 A napi kalóriák elnyeléséhez naponta alkalommal kell enni, órával és 3 órával az esti lefekvés előtt. Az idő a következő, carmen villalobos fogyás be magának a munkát, a tanulmányokat és egyéb kérdéseket.

Tudja, hogy ha kalóriát talál a menüben, akkor nem fogják megenni őket alkalommal. Ezért kalóriát lehet öt módszer kalória, és ez valószínűbb és reálisabb. Minden alkalommal étkezés előtt ml vizet kell itatni, és napi 1 literet kap. A normál napi liter tiszta ivóvíz.

Keressen megfelelő alakot. Hogyan lehet meghatározni a testtípusát

Az intenzív napi rutin vagy kemény edzéssel ez a vízsebesség nő a szomjúsággal. Fogyókúra gerd izomtömeg eléréséhez nem kell éhezni, mert nagyon káros.

A test anyagcseréjét magas szinten kell fenntartani, hogy az élelmiszer felszívódjon és a felesleges zsírok ne késleltethessenek. Próbáljon minden nap különböző ételeket készíteni, hogy jó étvágya legyen, mert az izmok sok tápanyagot igényelnek - fehérjéket, zsírokat, szénhidrátokat, vitaminokat, ásványi anyagokat stb. Tipp 4 Az egészséges zsírról van szó. Sokan félnek a zsírtól, és kizárják a zsíros ételeket az étrendjükből. A zsírtartalom jó és rossz.

zsírvesztés az endomorfok hím

A növényi eredetű zsír és az Omega 3 előnyös, zsírvesztés az endomorfok hím a napi étrendben kell lenniük. Ezek közé tartozik a diófélék, hüvelyesek, növényi olaj, tenger gyümölcsei, zsíros és nem zsíros halak. Hasznos zsírok befolyásolják a tesztoszteron termelését a testben, és az izmok, amelyek nem rendelkeznek megfelelő mennyiségű tesztoszteronnal, lassan nőnek.

Ezenkívül a tesztoszteron pozitív hatással van a csontjainkra, ezért felelős a libidóért. Továbbá vásárolhat az Omega-3 gyógyszertárban, ha egy kis halat eszel és beveszed az ételeidbe. Ártalmas zsírok: telített, transzzsírok feldolgozott zsírokkoleszterin.

zsírvesztés az endomorfok hím

Rossz zsírok: margarin, vaj, zsíros sajtok, gyorsételek, csokoládé, édességek, zsíros tejtermékek. Távolítsa el az egészségtelen zsírokat a menüből, és győződjön meg róla, hogy egészséges zsírokat tartalmaz a napi étrendben, és segít az izomtömeg növelésében. Tipp száma 5 Fehérje- és szénhidrát koktélok szükségesek, ha a cél az izomtömeg elérése, és nincs elfoglalt munkanap munka, tanulás, képzés stb. Az asztalnál. Zsírvesztés az endomorfok hím a fehérjékkel és a győztesekkel.

A fehérjéket protein shake-ként nevezik, de az adalékanyagok szénhidrát rázkódnak. Tekintsen egy napi kalóriát, és a napi igényeknek megfelelően állítsa be a menüt. Négyszeres kalóriát 4 alkalommal kalóriát nehéz enni, mert megnyújtja a gyomrot, túl magasra, és nem azt a tényt, hogy minden Kcal egyszerre felszívódik. Valószínűleg a kalóriák egy része zsírba kerül, így négyszer kalóriát és néhány dózisban lévő fehérje rázza sokkal ésszerűbb. A testsúlygyarapodókat el kell fogyasztani, ha hiányzik a szénhidrát.

Sok győztes nem iszik, mert jó enni gabonafélék, tészta, hajdina, rizs, stb, de a protein shakes elfogyasztott örömmel.

Ezért szakítsd le a diétádat fogadásra, és ha nem tudsz enni időben, akkor vásárold meg a szoptatás fogyókúra és a szénhidrát keverékeit a sportüzletekben, és tedd bele a diétába. Tipp száma 6 Edzés előtt, óra alatt kiegyensúlyozott menüre van szüksége. Fehérjék, zsírok, szénhidrátok, vitaminok - jelen kell lennie.

A fehérjéknek, a szénhidrátoknak többnek kell lenniük, és a zsír kevesebbet kell enni ebben az ételben. A szénhidrátok egy energiaforrás, és jó eredményeket kell mutatni a képzésben, hogy izmaid növekedjenek, és a szénhidrátok sok segítséget nyújtanak, és töltsék fel testét az egész edzéshez.

6 alapvető táplálkozási tipp az izomnövekedéshez - Vitaminok July

A percig tartó edzés után jó étrendet kell bevennie, hogy szénhidrátokat és fehérjéket biztosítson a szervezet helyreállításához. A zsírok ebben a technikában is minimálisra csökkennek. Amikor alszol, a test és az összes izomrost visszaáll. A lefekvés előtt 3 órát kell enni, és a vacsora nem tartalmazhat túl sok szénhidrátot, több fehérjét. Lehet, hogy 1 órával az esti fekvés előtt további 1 adag fehérjeitalot inni, ha túlél az éhezés. Kövesse a 6 legjobb tippet a jó minőségű izomtömeg eléréséhez, és néhány hónap alatt jelentősen növelheti, és hűvös lesz.

Fotó: Depositphotos. De a menünek jelen kell lennie, és különböző vitaminokkal, szénhidrátokkal és egészséges zsírokkal rendelkező termékeknek kell lennie. Szükségesek az összes szerv és rendszer megfelelő metabolizmusára és működésére.

Erős "anyák" A dió kulcsfontosságú termék mindenki számára, aki az acél bicepszekről és a sajtóról álmodik. Ez gazdag növényi eredetű fehérjék, többszörösen telítetlen zsírsavak, szelén, réz és cink, magnézium, folsav, rost és antioxidánsok.

Ezen kívül a mogyoró, a kesudió, a dió és a mandula növeli a tesztoszteronszintet a szervezetben. Zsírvesztés az endomorfok hím egészségesebbek és biztonságosabbak, mint a sport kiegészítők. Egész szemek az egész természettől A gabonák összetett szénhidrátokban gazdagok, a testet energiával töltik a hosszú edzések során.

Tweet Mindent tudsz már a diétákról, a yo-yo effektusról, oda is figyelsz a részletekre, mégsem fogysz? Lehetséges, hogy csak nem vagy tisztában a testalkatoddal.

A szénhidrátok mellett a teljes kiőrlésű magok tartalmaznak mindenféle vitamint, étrendi rostot, esszenciális zsírsavat és ásványi anyagokat. Ügyeljen arra, hogy a diéta, az árpa és a barna rizs étrendjét is tartalmazza. Majdnem Magic Flaxseed A kis, ovális alakú lenmagokat az omega-3 zsírsavak legjobb növényi forrásaiként tartják számon, amelyeket az izomszövetek megfelelő növekedéshez és fejlődéshez szükségesek. Rengeteg rost és speciális antioxidáns hatású vegyületek - lignánok, amelyek biztosítják az zsírvesztés az endomorfok hím és a hosszú élettartamot.

A lenmagot gabonafélékhez, müzlékhez és tejsavtermékekhez adják, és alapállapotban - gyümölcs- és zöldség koktélokban. A reggelihez egy egészséges vászoncsínyt is készíthet, de a sajátos konzisztenciája miatt nem mindenki szereti: a magok sok nyálkát bocsátanak ki. Csirke tojás "titkos" A sportrajongók körében a csirke tojások nagyon népszerűek, mert ez egy csodálatos fehérjeforrás, amin komplex aminosav található.

De kevesen tudják, hogy ez a triviális termék még jobb lehet. Egyes gazdák a tojótyúkok takarmányához hozzáadják a lenmagot és az E-vitamint. A tojás zsírvesztés az endomorfok hím növekedése 6-szoros, míg az E-vitamin 8-szoros. Egy pár ilyen reggelizett tojás nem fog fájni.

Halolaj a "fiatalító" alma helyett Az izmok építőelemei jó öreg halolajat kínálhatnak.

Zsírégetés és testalkatok - Női Portál

Ez az óvoda számára mindenki számára ismerős termék nem csak az izomtömeg növelését, hanem az idősek izomgyengeségét is megakadályozza. Jelentős eredmények elérése érdekében a halolaj felvételének rendszeresnek kell lennie.

Javaslom, hogy fordítsanak figyelmet a krillolajra. Most már szinte minden gyógyszertárban megvásárolható. A zsírsavak tartalma nem alacsonyabb a halolajnál, de antioxidáns hatása sokkal magasabb. Bab - a testépítők titka A hüvelyesek jó forrása az oldható rostoknak, ami fontos szerepet játszik a sportolók és a testépítők táplálékában, akik gazdag fehérjében és szénhidrátokban fogyás német juhász. Szeressétek a babpörköltet és a lencsét.

Ezeknek a termékeknek a testállat jó a fogyáshoz rendszeres fogyasztása stabil szinten tartja a vércukorszintet és az energiát. Zöldség a hagymás családból a forgó test számára Fokhagyma, hagyma és zöld - mindezek a zöldségek a hagyma allium családjához tartoznak.

Az izomtömeg növeléséhez nyersnek kell lenniük. A zöldségek közé tartoznak a kénvegyületek zsírvesztés az endomorfok hím a flavonoid kvercetin, amelyek fontosak a vázizomzat rendes működéséhez. Egy másik szép bónusz: a hagyma és a fokhagyma megjelenése az étrendben megvédi a váratlan influenzát, és nem teszi lehetővé a következő edzés hiányát.

A puhatestűek segítenek nekünk építeni és élni Ezeknek a tengeri állatoknak a kincsei ásványi anyagok és vitaminok formájában rejtegetnek valódi kincseket, beleértve azokat is, amelyek az izmok építésére szolgálnak. A kagyló és az osztriga nagyvonalú a fehérje, a vas, a réz, a szelén és a B-vitaminok számára a B12 vitamin különösen fontos számunkra.

Kellemes bónusz a puhatestűek kedvelői számára: aphrodisiaci tulajdonságaik vannak, vagyis növelik a hím erejét. Joghurt a hólyagos sportolóknak A joghurtok többsége a tisztességes szexuális törékeny nőkhöz kötődik, akik egészséges, de ritka táplálkozást preferálnak annak érdekében, hogy égeti e a kukorica a hasi zsírt alakjukat.

A férfiaknak is szüksége van erre a termékre. Ez normalizálja az emésztést, felgyorsítja az anyagcserét zsírvesztés az endomorfok hím elősegíti a hasznos baktériumok létfontosságú aktivitását a bélben. A kérdés az, hogy mi az összefüggés az izomépítéssel? Egyszerű: a jó emésztés és a nagy sebességű anyagcsere lehetővé teszi a tápanyagok magas fokú asszimilációját.

Sportos étrend esetén válasszon alacsony zsírtartalmú gyümölcs joghurtot édesítőszerek nélkül. Lazac és társaság A lazac is hozzájárul az izomgyarapodáshoz. Ez a hal sok aminosavat és omegaat tartalmaz, amelyeket zsírvesztés az endomorfok hím szervezet használ a sejtmembránok létrehozására.

A sportolók számára rendkívül fontos, hogy a magas zsírtartalmú zsírsavtartalmakhoz illeszkedjenek, mert gyorsabb helyreállítást tesz lehetővé az edzés után. A lazacot és más tengeri halakat fogyaszthatják. És a megfelelő megközelítéssel elveszíti az izomtömeget, de zsírszövetet. Zsírvesztés az endomorfok hím kell enni az izomnövekedésért? Az izomtömegre ható két fő tényező a szisztematikus terhelés és a gondos táplálkozás. És gyakran ez az élelmiszer, amely döntő szerepet játszik a kitűzött célok elérésében.

zsírvesztés az endomorfok hím

És a nagy mennyiségű fehérje használata - nem a siker legfontosabb kulcsa. Szükség van alaposan számolni a kalóriákat, BZHU, és azt is, hogy enni a rezsim szerint. A menük megtervezése nem könnyű feladat, amit sok sportoló egyszerűen túl lusta. Ha azonban figyelmen kívül hagyja ezt a tényezőt, a képzés nem hozhatja meg a kívánt eredményt.